اهواز- مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: هدف دشمن از انجام برخی حملات تروریستی خاموش کردن آتش‌فشان ظلم‌ستیز مردم کشورهای اسلامی است.

خون شهدای حله بی‌جواب نمی‌ماند

حجت‌الاسلام مسعود بهرام پوربا اشاره به فرمایش رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، مبنی بر «ما شیشه‌ایم، که هرچه بشکنیم، تیزتر می‌شویم» اظهار داشت: با شناختی که ما از موضوع شهادت داریم، قطعاً سال آینده راهپیمایی اربعین حسینی با شکوه و عظمت مضاعفی برگزار می شود.

وی با تأکید بر اینکه گروه‌های تکفیری منتظر پاسخ کوبنده رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی باشند، گفت: إن‌شاءالله رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، پاسخ کوبنده‌ای به گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه داده و به برکت خون شهدای عزیز اسلام و اربعین، به‌زودی شاهد نابودی کامل آنها خواهیم بود.

وی ضمن تسلیت مجدد به مناسبت فاجعه دلخراش حله به خانواده شهدای این واقعه، با بیان اینکه دشمن همواره از روی بغض، کینه و استیصال از شادکامی ملت ایران در دستیابی به اهداف بلندش، اقدام به یک سری حرکات مذبوحانه می‌کند، اظهار داشت: همایش میلیونی اربعین حسینی، یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران و اسلام ناب محمدی و نماد پیوند مردم با آرمان بلند حضرت سید الشهداء و پاسخ فریاد «هَل مِن ناصر یَنصُرنی» این امام مظلوم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.